Påskafton



Påskafton 2010 var vi 50 kvarboende på Scandinavian Village
(de flesta hade åkt hem till Sverige), som smorde kråset ordentligt med
stor påskbuffé, lammstek och ananassorbet...mmm!
Därefter dans och nattligt bad!




Min bordskavaljer var Göran Nordström, musiker och extandläkare...




..och S-G hade Yvonne Nordström (extextillärare och min bowlingkompis,
som tillsammans med mig ska leda bowlingtävlingen till hösten) till bordet.





En liten (grön) del av påskbuffén.




Mmm...efterrätt - min favorit...




...och här vår ABSOLUTA favorit bland servitriserna i restaurangen:
"Lilla My"!
"Lilla My"är inte ens en och en halv meter lång, men hennes personlighet
är betydligt större! Och så har hon - hör och häpna - en liten son på tre månader!




Poolen i kvällsbelysning...




...och mitt sista bad den sista dagen... vi flög hem den 6 april -
för att komma tillbaka i slutet av oktober, då höstmörkret lägrar sig i Sverige.










Kommentarer
Postat av: Nickan

Så härligt! Du har lyckats med bilderna! Ser så mysigt ut! Nu får vi se vad det blir för bilder i kalla Sverige?

Tack för god, om än överlägsen, kamp på bowlingen idag!

Kraaam, Nickan

2010-04-09 @ 21:25:29
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Välkomna hem!

2010-04-09 @ 22:07:25
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Sally och jag

Tackar för dina snälla ord:)

Och välkomna till vår blyga sol här i Sverige!

Kramar från

Sally och jag

2010-04-12 @ 15:25:34
URL: http://sallyochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0