Party, party!



Här på Scandinavian Village tar man varje tillfälle i akt att fira och festa!
Nu var det dags att fira Valentine Day med en romantisk trerättersmiddag
med dans.
Vi var säkert ett 60-tal festglada människor i vår bästa ålder som åt och
drack och sjöng och slog
klackarna i taket medan svetten lackade...

Här väntar jag på min altan på några gäster att "förfesta" med..



...iklädd min mest romantiska klänning.
(Annars är romantik inte riktigt min melodi).




Alla skulle pussa på alla och herrarna sjöng visor för damerna och tvärtom.
Riktigt jolmigt...
Här S-G och Lilly.



Björn poserar...

...och söta Kitty (Björns fru) skålar.



Här sitter vårat gäng och har precis fått in varmrätten.
Maten var jättegod  med skaldjurscocktail, fisk alt kött  (jag åt white snapper,
en fantastiskt god fisk)och så flamberad banan med glass. Mmmm!

Därefter kaffe och tradjazzorkester, men S-G och jag gick en svalkande
runda och sedan hem till vårat..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nickan

Så kul ni verkar ha! Det är ju som en enda, lång semester, omgivna av gamla vänner! Du tycker att mina bilder är overkliga - jag kan säga detsamma om dina!

Fast svalkande promenader kan vi också ta...

Ha det så bra, kramar, Nickan

2010-02-14 @ 17:45:37
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Agneta

Härligt, härligt!

Lite avis på att ni har det så varmt och gott. Här är det nämligen fortfarande KALLT.

Lev väl,

Agneta!

2010-02-14 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0