Mig själv

Det här är jag i januari 2009. Bilden är tagen i Thailand på ön Koh Chang.

 


Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej igen! Ser mycket bra ut! Grattis!

Nu väntar jag mig många nya bilder med text!

Kram, Nickan

2010-01-03 @ 16:03:16
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Söt moster!

2010-01-03 @ 17:56:12
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Annemarie Nilsson

Hej Rigmor!

Vilken vacker förstasida. Blev lugn och go´inombords av de vackra blomsterbilderna. Har det funnits vår och sommar? Det känns som 10 år sedan sist nu när det är så smällkallt. Jag som brukar älska höst och vinter och nu har jag t o m slutat cykla. Fast julgranen står fortfarande vackert i mitt vardagsrum och doftar gott. Jag skall kanske ändå passa på att njuta lite till av vintervädret.



Må gott tills vi hörs igen..



Anne-Marie

2010-01-04 @ 14:26:59
Postat av: Nickan

Jättefin ny bakgrund! Nu väntar jag bara på ett nytt inlägg...

Vi ses, kram!

2010-01-10 @ 12:59:16
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Barbro Jägerby

Hej Rigmor!

tack för fina bilder...förstår saknaden efter Silvesta, men det nya huset verkar himla mysigt. Nu åker ni snart iväg från kylan...lyck-ostar!! Ser fram emot att titta på bilder från varmare breddgrader.

Kram!

Barbro

2010-01-12 @ 12:31:59
Postat av: Teija och Calle Torell

Hej på er!

Hoppas ni har en härlig vistelse i Thailand. Har spanat in din blogg... mycket fin och roligt att få ta del av livet ni lever "där borta". Många kramar från oss! Hälsa S-G

2010-02-13 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0