S-G:s stora dag



Födelsedagsbarnet började dagen med en nyttig frukost på terassen.
Han var inte alls så sur, som han ser ut på bilden - bara förväntansfull!

Personalen på Scandinavian Village kom upp på morgonen med en vacker
bukett rosor och lotusblommor.



Sedan bar det iväg till bowlinghallen tillsamans med 30 andra medlemmar ( alla gratulerade!),
där S-G gjorde en toppenrunda och jag ett riktigt, riktigt bottennapp.



Hem igen till svalkande poolbad och en kall öl, därefter oljemassage för S-G...

...medan jag fortsatte solbadandet på min favoritplats.

S-G glömde dock inte, mitt i festyran, att vattna sina elefanter, Alexandra och Charles.



Klockan 18.00 var det dags för liten mottagning med snittar och champagne.
Och drinkarnas glada tid...



Här kommer våra goa och glada vänner, Kitty, Janne, Björn och Monika.

Här jubilaren med sin fästmö på altanen...

..och lite senare på kvällen åkte vi till krogen "med de stora urnorna"
och åt en fantstisk buffé. Här Monika, S-G och lilla jag...



...och här från vänster Janne, Kitty och Björn.

Jag gillar ju efterrätter, här på bilden min första omgång ( men långtifrån sista) 
från dessertbordet...

Och jubilaren var helnöjd med sin dag och att många, många nära och kära,
vänner och bekanta hörde av sig!
Speciellt roligt, när man är så långt, långt borta...


Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Gratulerar från oss!

Jag är bara sååå avundsjuk, vill inte ha mer snö och kyla nu!!!

kramar

2010-01-31 @ 17:35:26
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Paula

Åh, det ser ut att ha varit en perfekt födelsedag! Vad bruna ni har hunnit bli redan!!



Mera bloggande, det är så kul att se hur ni har det!



Kram!!

2010-01-31 @ 20:06:55
Postat av: Nickan

Vilken härlig dag! De där snittarna såg läckra ut!

Och efterrätten! Önskar, som sagt, att vi hade kunnat vara med!

Kraaam!

2010-01-31 @ 21:02:52
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Björn

Gratulera S-G igen på hans stora dag! Riktigt fina bilder, det ser underbart ut där nere!

Stora kramar

2010-02-01 @ 18:34:40
Postat av: Fia

Åh fy vad bra ni ser ut att ha det. Här hemma är det snöstorm. Höll på att köra av vägen flera ggr på vägen hem idag. Imorgon jobbar jag hemifrån. Njut lite av solen för mig med! Kram på er!

2010-02-02 @ 17:26:29
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0