Postlåda och skeppsgolv



Idag, i Hänryckningens Tid, sattes vår nya postlåda upp
utanför Skatboet.
Med tydlig adress och allt -  nu är det bara att flytta in...

Brevlådan står där dock bara provisoriskt, vi har ännu inte
tänkt färdigt, när det gäller "designen" framför huset.




Skeppsgolv i ljust askträ pryder nu vardagsrumsgolvet.
Man kan verkligen bli hänryckt över dess skönhet!




Hänryckt blev också min kära syster över vår "fondvägg" i grått.




Mer oroad än hänryckt blev jag, när jag såg de små köksskåpen.
Vad ska få plats där? En dockservis, kanske?




Grannens clematis gjorde mig dock så hänryckt, att jag strax hämtade
kameran!




Och min egen lilla hörnrabatt är inte så tokig den heller.
Tyvärr kan jag inte ta den med mig, när jag flyttar.




Igår (10 juni) var vi på studentfest för Josefin, min systerdotters dotter.
En fantastisk fest, där bland andra mina söner deltog.

Snygga killar (enligt mitt förmenande) - men så olika!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Svärmor

Fint som snus blir det i Skatboet! Och den grå väggen är ännu snyggare i verkligheten!

Litet stolt är jag också över mina snygga systersöner...

Ses, kram, Nickan

2011-06-11 @ 18:53:45
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Aggie

Snyggsnyggt blir det, men vad annat var att tänka!

Golven är rasande granna och fondväggen också! Snyggsnygga killar också, men visst är dom lite, lite lika utseendemässigt.

Aggie kram

2011-06-11 @ 21:11:39
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Viveka på Humlebacken

Snygga golv, snygg vägg och snygga kusiner! Tack för att ni kom i fredags!!

2011-06-12 @ 10:27:23
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: C

Var försiktig med att visa upp adress i bloggen.



Det finns så mycket "tok" ute i cybervärlden. Ni vill väl inte ha besök av någon "oanmäld". så snalla, ta bort allt som innehåller adress till ditt hem.

2011-06-15 @ 11:03:28
Postat av: Cilla

Vilket vackert golv! Och så ljust och fint det blir. Ta fram minsta och nuttigaste kaffeservisen till de där söta små skåpen...

2011-06-15 @ 14:51:35
Postat av: Paula

Hihi, mamma har skrivit som mamma/mormor/svärmor - vem av dem väljer du Rig? :)

Det blir ju jättefint, men det uppdateras för sällan! Jag vill se meeeeeer!!! :)

2011-06-17 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0