Hallux valgus



Efter mycken och långvarig tvekan, la jag mig på operationsbordet i
måndags, dvs för två dagar sedan.
Min knöl vid höger stortå avlägsnades med en (motor)såg och jag blev
gipsad och lindad.

De två följande dagarna har jag haft svår smärta och varit illamående
och när jag läser om denna åkomma på nätet, upptäcker jag till min fasa,
att det kan ta upp till ett år att bli fullständigt återställd.

Ett år!




Men min gubbe kom med dessa vackra rosor...




...och min kära syster och svåger med dessa vitrosa skönheter, så
det ska nog gå....

..men ETT ÅR?

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Usch, stackare!! Men ta nu inte ut något i förskott, det behöver ju inte ta ett år!!! Det går säkert fortare för dig.!!!

kram

2011-11-30 @ 19:40:38
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, jag säger som Vivi, det är nog bara i undantagsfall det tar så lång tid!

Du är ju vältränad, så det går säkert fortare!

Hoppas att du har mindre ont nu, i alla fall!

God bättring och kram!

2011-11-30 @ 21:57:53
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Aggie

Uahh.....hörde du sågen, det måste väl ändå ha varit det värsta...tur det finns "roligpiller". Nej, nej, nej, det tar inte ett år, no way! Du kan dansa till Nyår, jag lovar!

Krya på dig och hoppas det gör mindre ont och att du inte mår illa, för det är inte roligt.

Kram Aggie

2011-12-01 @ 09:23:21
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Anna

Stackare. Hoppas du har något bra att läsa. Har just läst Änglarnas svar av Stefan Einhorn o den var bra o rekommenderas. Ett år är undantagsvis så det tror jag inte gäller dig. Så krya på dig. Kramar från Anna

2011-12-01 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0