SV C102



Ikväll (25/2) var vi på besök i vår gamla lägenhet på Scandinavian
Village.
Allting var sig likt - men ändå inte.

Kanske för att våra själar var borta?




I vardagsrummet hade de nuvarande ägarna, Caryl och Lennart Swahn,
ändrat lite på tavlornas placering och matbordet hade vänts 90 grader.
I övrigt - som förr utom några små detaljer.




Sovrummet hade fått ge plats åt var sitt arbetsbord åt Lennart och
Caryl.




Våra "damer" hade åkt in i badrummet tillsammans med min målade
"stop-sten".




Caryl (engelsk/amerikanska) och S-G...




...och Lennart och jag.




Trädgården hade blivit mer yppig och igenväxt - men grodorna fanns
kvar!

Vad känner jag?
Ingenting egentligen - Scandinavian Village är ett avslutat kapitel.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Roligt, och litet nostalgiskt även för mig, att återse er lägenhet! Lustigt att grodorna fanns kvar!

Skönt att du känner att C 102 är ett avslutat kapitel, nu väntar Skatboet på er!

Kramar!

2012-02-25 @ 19:30:53
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0