Vår vän ödlan



I BangSaen flyttade en groda in i min sko på altanen - här gör
en ödla sig hemmastadd på liknande sätt.
Den kommer varje gång vi ligger i våra solstolar och flyttar inte
gärna på sig.




Trots att jag rör mig runt om ödlan med min kamera, verkar den
inte stressad...




...utan ger mig bara ett snabbt ögonkast och liksom poserar framför
kameran.




Men till slut fick jag säga till på skarpen - jag behövde skon, då det var
dags för lunch nere på strandrestaurangen.




På vägen hem korsades våra vägar på nytt - ser den inte lite för
närmad ut?

Kommentarer
Postat av: Nickan

Visst ser den förnärmad ut - ytterst förnärmad skulle jag säga! Han hade just sett ut en prima bostad till sig och sin växande familj, och så går du iväg med den!!!! Ytterligt magstarkt i hans tycke!

Men han är väldigt söt...

Nu bär det väl iväg till Novotel i morgon och när ni sen kommer tillbaka till Bang Saen är det inte så många dagar kvar! Längtar!

Här är det milt men ganska grått än så länge!

Ses snart, kramar!

2012-02-19 @ 10:39:34
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Paula

Hahaha, vilken underbart söt liten ödla!! Vill ha!!!

2012-02-20 @ 10:14:58
URL: http://paulaplink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0