På allmän begäran...



...dvs min systersons, lägger jag nu ut lite interiörbilder på vårt nygamla hem.

Välkomna in!




Hall...




...gästtoa...




...Gubbens rum (f.d Cillas och Jörgens båda rum)....




...ytterligare en bild på Gubbens rum...



... sedan vårt arbetsrum (f.d föräldrasovrum)...




... med läs- och blogghörnan....




.. och nu del av vardagsrummet...




...annan del av vardagsrummet....




..ytterligare en del av vardagsrummet...




...mera vardagsrum...




....och ännu en vinkel av vardagsrummet...




...hall och vardagsrum...




...köket, som är integrerat med vardagsrummet...




...matbord med tusenbitarpussel....


...och nu till den nya, tillbyggda delen:




...korridor...




...mitt sovrum...




...samma sovrum ur en annan vinkel...




...dito...




...badrum & tvättstuga...




..och här en liten klädkammare/linneförråd.




...till sist en bild från korridoren mot vardagsrummet, pust..


Nöjd, Jörgen?





Kommentarer
Postat av: Nickan

Det ser så trevligt ut - även på bild!

Kram!

2012-01-07 @ 19:15:14
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Fia

Det har verkligen blivit superbra!

2012-01-07 @ 19:47:10
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Gugge

Jag är nöjd. Tack!

2012-01-08 @ 00:14:19
Postat av: Gugge

Förresten - det är verkligen fint!

2012-01-08 @ 00:15:39
Postat av: Cilla

Det är jättefint, samtidigt som det gamla husets själ finns kvar.

2012-01-08 @ 23:19:34
Postat av: Aggie

Vilket underbart vackert hem ni ställt i ordning på så kort tid! Fantastiskt vackert in i minsta vrå. Klart godkänt, som min svärfar brukade säga när det var MVG.

Och gratulerar lite grand i efterskott, jag har blivit varse att det varit födelsedagsfirande i det fina huset och därtill serverades port!!! Gott!

Kram

Agneta

2012-01-12 @ 00:42:47
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Teija Torell

Hej Rigmor! Åh så fina foton från ert underbara hus! Framsidan är superfin, kan tänka mig att du längtar till vår/sommar för att få pyssla och göra fint där?! Hoppas ni har det bra i värmen, hälsa S-G. Själv är jag febrig och allmänt risig, men med vila och medicin blir det snart bra. Många kramar från oss i kalla Sverige. Vi har -10 grader just nu ;-)

2012-02-02 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0