Roliga djur och annat

 
Vår vän fönsterputsaren är i full gång igen
efter en välbehövlig semester i augusti!
 
Skämt åsido - jag har samlat lite roliga och slagfärdiga
citat och bilder från facebook och här kommer ett urval.
 
 
 
Fantastisk kombination - eller hur?
 
 
 
Något för perceptionspsykologin?
 
 
 
 
Denna bild är magisk!
Först trodde jag (min gottegris!) att det var lösgodis, men det är SAND, uppförstorad 250 gånger!
 
 
 
En träffsäker bild av mig om c:a 20 år...
Skulle vara min gubbe vid sidan av då...?
 
 
 
Gillas!!
 
 
 
Oemotståndlig!
 
 
 
Precis!!
 
 
 
Exakt!
 
 
 
Moderskärlek!
 
 
 
Gosigt!
 
 
 
 Något att se fram emot!
 
 
 
Vänskap?
 
 
 
Slit och släp...
 
 
 
Kaffegöken - eller ?
 
 
 
Sund inställning!
 
 
 
Något jag tillämpar ofta!
Fast ler...tja...
 
 
 
Nöjd bilförare...
 
 
 
Och snart är det jul igen!
 
Nej, slut för denna gång - hoppas att ni hade en rolig stund - det hade jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

En massa roliga saker!
Kram/N

2012-09-30 @ 20:01:27
URL: http://tjernhus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0