Mats och Mia



Våra goda vänner, Mats och Mia, ställde till kalas, när de skulle inviga
sin nyinredda lägenhet på Scandinavian Village, BangSaen.




Vi var 14 inbjudna som försåg oss med delikata snittar (med tillhörande
delikata drycker), det mesta importerat från Sverige med Mats bror,
som är på besök.


Och här står, alltid pigga och glada, Chris tillsammans med mig och lite
bubbel i glasen.


Snittar med skinka, västerbottenost, lax, ädelost mm. fick en rykande åtgång!



 

 Det stilfulla och vackra vardagsrummet i sobert svart och vitt. 






Lika stilrent sovrum i samma färgskala...



...och en inbjudande altan.


Till sist en liten gynnare, som satt på min sovrumsvägg ikväll,
även den i sobert svart på vitt.
Slända? Stekel?
Who knows?


Kommentarer
Postat av: Paula

Ni har ju det bara för härligt! Blir så avis! Jag vill också vara ledig och bo i Thailand! :)

Vad fin de hade inrett, era vänner, och vad gott det måste ha varit med lite "svensk" mat mitt i all thaimat!?

Stor kram moster!

2010-11-13 @ 11:00:02
Postat av: Nickan

Ständigt nya fester! Och snittarna ser verkligen mumsiga ut! Tänk, att vi är där om ett par dagar!

Vi kommer nog att se "litet" bleka ut...

Kram!

2010-11-14 @ 22:03:46
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0