Vänner



När vi nu kom tillbaka till Thailand och BangSaen, måste vi naturligtvis
träffa våra gamla goda vänner och f.d. grannar på Scandinavian Village!

Först ut var Monica och Janne Sommar - här Janne och min gubbe,
uppenbarligen glada att återförenas!




Monica och jag var inte mindre glada, vi!




Kul var det också att träffa Yvonne, min gamla bowlingkompis.
Vi skötte tillsammans bowlingtävlingarna på SV 2010-2011 - med den äran!




Nästa dag var det dags att återknyta kontakten med Ulla och Åke och
Anne-Marie och Claes.

Här Claes, min gubbe och Ann-Marie i avspänt samspråk.




Och här Ulla, Åke och jag på deras balkong på femte våningen.




En bild av utsikten från balkongen på femte våningen.




Vi gick på en mysig krog på kvällen och jag avslutade den digra
måltiden med denna lilla godbit....


Fler vänner att träffa blir det alldeles säkert!

Kommentarer
Postat av: Nickan

Kul att träffa gamla vänner, förstår jag!

Och jag tyckte att det var kul att se bilder från SV, man kände ju igen sig...

Vilken fin utsikt dom hade från 5:e våningen!

Kram!

2012-01-25 @ 17:45:50
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0