Proffsbilder

 
Inför reportaget i tidningen Må Bra om min mobbningshistoria, kom en fotograf ner till
oss i Höllviken för att plåta mig - och Hampus.
Vädret var inte till sin fördel - visserligen sol, men kallt och framför allt blåsigt!
 
Reportaget kommer i maj månad, så därför skulle bilderna andas vår.
Jag fick ta av vinterjackan och handskarna inför utomhusplåtningen.
Och jag frööööös...men bilderna blev hyfsade ändå.
 
 
På denna bild lyckades jag faktiskt sluta hacka tänder för ett tag....
 
 
 
...och så instruerade fotografen mig, att jag skulle se stark ut - dvs. inte alls knäckt av
det jag varit med om. Den kränkande särbehandlingen alltså.
 
Själv tycker jag, att jag ser sur och sammanbiten ut. Som om jag inte gillade läget - och
det gjorde jag inte heller.
 
 
 
Den här bilden andas "Falsterbo", dvs en kvinna med bakåtstruket hår, lite snobbig sådär.
Denna kvinna frös, men fotografen ville absolut ha med lite pusskalas...
 
 
 
I hate stormy weather!
Fy så kall vinden var!
 
 
 
Tillbaka till hytten och kvinnan, som inte lät sig knäckas!
 
Underbar fotograf, inkännande och eftertänksam!
Vi gick hem till mig sedan och han konsumerande fem av mina kanelsnäckor till kaffet!
 
Undras vilka av ovanstående bilder, som kommer i Må Bra i maj??

Kommentarer
Postat av: Nickan

Tippar på den näst sista - med Hampe. Kul!
Kram!

2013-03-10 @ 19:12:56
URL: http://tjernhus.blogg.se
Postat av: Paula

Jättefina bilder - vilken vacker moster jag har!

2013-03-11 @ 07:17:00
URL: http://paulaplink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0