Utmaning

Av min syster Nickan (www.tjernhus.blogg.se ) har jag fått en utmaning:
Jag ska lägga ut den tionde bilden på min blogg, alltså den bild,
som är nummer 10 i mitt bildarkiv.
Så jag gick in och räknade: nummer 10 blev den bild, som jag
tog på mitt tidigare hus/boende, det jag lämnade med sorg och
saknad i december 2009.
Men nu känns det bra!

Här är bilden:



Silvestra i vinterskrud januari 2010.
Huset har ännu inte blivit bebott, eftersom de som köpt det bor i Skottland
och bara är i Sverige på sommaren.
Synd, tycker jag!
Ett hus mår inte alls bra av att vara obebott en längre tid...

SÅ- utmaningen är antagen och slutförd!



Kommentarer
Postat av: Nickan

Bravo, Rig! Du är den första av dem jag utmanat som "klarat" uppgiften!

Vi ses och hörs, kram, syrran!

P.S. Nostalgiskt att se Silvestra... D.S.

2010-04-23 @ 22:34:43
URL: http://tjernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0