Millert - och Björn



Vår gode vän Millert Wiberg på Scandinvian Village fyllde 75 unga år
den 13 mars 2010.
Det firade hanmed en jättetrevlig fest i poolbaren. Anekdoter,
levnadstillbakablickar (Millert har spelat i allsvenskan i fotboll i Älvsborg) 
varvades med sång: och det var Evert Taube-visor för hela slanten!
Vi drack vin, åt snittar och sjöng/skrålade -  rätt falskt faktiskt...




Kitty överräckte massor med blommor och blader från oss alla. Och han
fick en bok om Evert Taube - lämpligt nog - av mig.




Det strävsamma gamla paret - som aldrig missar en fest!




Björn



Yngste sonen Björn började och slutade sin Thailandsemester hos oss.
Dessemellan  var han ute på olika öar ( Koh Chang och Koh Sameth) och
snorklade och festade med mera jämnåriga..
Solbrännan hade djupnat, när han kom tillbaka till oss den 14 mars.
Samma natt flög han hem till kalla Sverige igen.




Björn - du är välkommen tillbaka hit - any time!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej!

Så hotet av mitt bröd svävar ända bort till Thailand....! Vilken spridning det blir med blog och nät och alltihopa!

Nej, tänkte väl just att man inte åt så mycket limpa i Thailand.....det är vi "förstoppade" (har hört att man kallar oss så i vissa asiatiska länder) västerlänningar som står för det.



Kan tänka mig ni har det gott i värmen, som du säkert vet har vi precis kravlat oss ovanför +-0 strecket här i Sverige.....grrrrrkkk.



Ha det bra, simma i havet för mig!

Agneta

2010-03-20 @ 16:41:51
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0