Full rulle!



Min syster, som bor granne med Skatboet, har varit flitig med kameran idag.
Trots duggregn hela tiden, har gubbarna jobbat så det ryker!

Panelen ser jättebra ut, tycker jag - ska snart inspektera i verkligheten,
när jag packat färdigt ett antal flyttlådor...




På "baksidan" börjar vår altan ta form. Den ska bli mycket större, men
först måste tillbyggnaden bli klar.




Även grävmaskinen gör skäl för sig...




...och sandhögarna tornar upp sig!




Någon form av täckduk läggs ut...




...och nu börjar man ana, hur stort huset ska bli till slut.

Stort!




Den vildsinta björnbärshäcken är snart ett minne blott, om grävskopan
(och jag) får som den vill!




Altanen växer sakta men säkert....




...så och den svarta panelen på huset!

Nu måste jag snart lasta in flyttkartonger och åka hit!

Foto: Monica Lindström

Kommentarer
Postat av: Nickan

Kul att se bilderna på bloggen! Ja, det är otroligt vad dom har hunnit idag!

Ses, kram!

2011-07-04 @ 16:13:33
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Sakta men säkert?????? Det går ju snabbt som bara sjutton!!

2011-07-04 @ 19:06:14
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Cilla

Det går ju jättefort...

Hoppas de aktar Yoshis grav.

2011-07-04 @ 22:30:17
Postat av: Aggie

Vilket tempo och så snyggt med svart panel!

Kram fr Aggie

2011-07-04 @ 22:41:20
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0