Grund mm.



Arbetet med Skatboets tillbyggnad fortsätter - sakta men säkert.
Här står betongblocken till grunden, färdiga att sättas på plats efter
lite förarbete.

Men vad vet jag?




Det är min idoga syster som är nere vid huset och plåtar - själv packar
jag och packar. Och packar.




Härligt att se så många gubbar på en gång sysselsatta med att bygga 
vårt kommande paradis!




Jag vet inte, varför min syster tagit alla dessa byggfoton, men det är
bäst att jag publicerar dem alla....




Här är ett till - det är i varje fall fint väder!




Och ett till - det skyfflas och funderas....vad jag kan se.




På det gamla husets södergavel kan man se, var gången/hallen över 
till utbyggnaden kommer att vara - där det blå skynket sitter.




Hoppsan - där var en bild på mig i uppackningstagen: bokhyllor och böcker
placeras på norrgaveln i gamla huset.

Forsättning följer - eller hur - mästerfotografen Moncia Lindström?

Kommentarer
Postat av: Nickan

Du behöver ju inte publicera ALLA bilderna...

Det är fritt val!

Ses, kram!

2011-07-07 @ 22:44:53
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag håller inte med - du måste visst publicera ALLA bilder! Så att vi som inte är på plats missar så lite som möjligt. Men snart är jag där på riktigt och ska inspektera!

2011-07-09 @ 09:35:42
Postat av: Lennart

Jag ser fram mot att du nu när du flyttat från bostadsrättsförening inte längre använder föreningens inregistrerade namn som namn på din blogg. Du vet ju redan att vi inte tycker om att du tagit det namnet på bloggen utan att ha haft styrelsens medgivande

2011-07-12 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0